niedziela, 29 czerwca 2014

Kilka pytań do czytelników !! - Post Organizacyjny

Hej kochani :) Mam dzisiaj do Was kilka pytań. Wiem że czyta mnie może ze dwie osoby i mogłabym je o to zapytać osobno ale zależy mi na waszej szczerej opinii tutaj w komentarzach.

1.Czy zbyt mocno nie przynudzam w rozdziałach?
2.Czy zmienić coś w wyglądzie bloga?
3.Czy zmienić coś w sposobie prowadzenia bloga?
4.Czy nadawać tytuły rozdziałom?

Jeżeli macie jakieś uwagi to piszcie mi również o tym śmiało w komentarzach.
Do następnego rozdziału kochani :)

2 komentarze:

  1. 1.Nie przynudzasz w rozdziałach . Widzę że w każdym rozdziale wszystko opisujesz szczegółowo , co mi się bardzo podoba . Szczerze mówiąc zazdroszczę tego tobie , ja tak nie potrafię :)
    2.Jeśli chodzi o wygląd to mi sie bardzo podoba. Brakuje mi tylko zakładki z boku Obserwatorzy lub Obserwój. W tedy przychodziły by mi wiadomości o pojawiających się nowych rozdziałach :)
    3.uważam że wszystko jest idealne :)
    4.Fajnie by było gdyby każdy rozdział miał swój tytuł , w tedy ciekawa bym była np. Kto to powie :) )

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Nie przynudzasz w rozdziałach. Jak dla mnie są bardzo ciekawe :) 2. W wyglądzie bloga nie musisz nic zmieniać. Podoba mi się taki jaki jest :) 3. Sposób prowadzenia jest świetny i masz nic nie zmieniać :) 4. Co do tytułów to jestem za :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Polecamy

Dodaj Swojego bloga do spisów