wtorek, 19 sierpnia 2014

Nominacja - LBA - Numer 1

Hej, hej :D Dziś przychodzę do was z zupełnie czymś innym niż rozdział :) Zostałam nominowana do LBA przez Rosalię. Kto nie czyta jej bloga to zapraszam :)

1. Jak masz naprawdę na imię?
Moje imię to Paula :D

2. Ile masz lat?
Jeszcze na razie 18 :) Ale już w niedzielę (24 sierpnia) skończę 19. Staruszka ze mnie :)

3. Jak wpadłaś na pomysł założenia bloga?

Namówiła mnie do tego koleżanka która uważała że powinnam zacząć pisać i to publikować a nie chować do szuflady.

4. Jakiej muzyki słuchasz?
Najróżniejszej :D

5. Jakie masz zainteresowania?
Kocham pisać :D Lubię też fotografować i słuchać muzykę. Mam nadzieję że moja miłość do pisania nigdy nie minie :)

6. Czy ktoś z twojej rodziny lub przyjaciół wie, że masz bloga?
Kilka osób o tym wie :D Moje dwie koleżanki, mama i siostra :)

7. Od jak dawna piszesz?
Piszę już od bardzo dawna :) Ale zazwyczaj chowałam wszystko do szuflady. A na blogu pisze od zaledwie trzech miesięcy.

8. Jakie masz pasje?
Moją pasją jest taniec :) Mam z nim bardzo wiele wspomnień. A o mojej historii z tańcem można trochę się rozpisać :) Teraz to już tylko wspomnienia i kibicowanie przyjaciółkom alenigdy o tym nie zapomnę :)

9. Kim chcesz zostać w przyszłości?
Zawsze marzyłam aby zostać lekarzem, kosmetyczką. Kiedyś też marzyłam o tym aby zostać zawodową tancerką ale wszystko prysło jak bańka mydlana. Teraz jestem cukiernikiem :D

10. Jakie są twoje najskrytsze marzenia?
Moje najskrytsze marzenia pozostawiam sobie ;) Ale mam kilka marzeń.Na przykład chcę pojechać na koncert Lodo Comello, dostać od niej autograf i mieć wspólne zdjęcie. Kolejnym moim marzeniem jest pojechanie na koncert Violetta En Vivo. Chciałabym też nauczyć się języka Hiszpańskiego i Włoskiego.

11. Czytasz mojego bloga?
Oczywiście że tak :D Chociaż nie zawsze :)


NOMINUJĘ

1.Maite Blanco - http://po-prostu-milosc-leonetty.blogspot.com/
2.Martina Blanco - http://jortini-w-mojej-historii.blogspot.com/
3.Maddy - http://vioooletta.blogspot.com/
4.Ruda :* - http://vioooletta.blogspot.com/
5.Aleks Verdas - http://vioooletta.blogspot.com/

MOJE PYTANIA
1.Jak masz na imię?
2.Ile masz lat?
3.Od jak dawna piszesz?
4.Co cię skłoniło do pisania?
5.Chciałabyś napisać książkę?
6.Co robisz w wolnym czasie?
7.Twoja ulubiona piosenka?
8.Czy jest coś co byś chciała zmienić w sobie?
9.Twoje największe marzenie?
10.Spójrz przed siebie. Co widzisz?
11.Czytasz mojego bloga?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Polecamy

Dodaj Swojego bloga do spisów