środa, 20 sierpnia 2014

Kolejne nominacje do LBA

A teraz przychodzę do Was kolejnymi nominacjami do LBA tym razem mam dwie nominacje. Zaczynajmy :D

Pytania od Ada Verdas

1. Jak masz na drugie imię? 
Moje drugie imię to Aniela (Brzydkie wiem :/)

2. Czy kiedykolwiek myślałaś nad skończeniem z Bloggerem?Właśnie się nad tym zastanawiam. Kończę to opowiadanie i nie wiem co będzie dalej. Być może pożegnam się z bloggerem chociaż nie wyobrażam sobie zycia bez niego :) Więc mam nadzieję że tak się nie stanie :D
3. Jaki jest twój ulubiony aktor?
Jorge Blanco, Ruggero Pasaqarelli

4. Jak ma na imię twoja przyjaciółka? 
Kasia i Elwira :D

5. Piszesz pamiętnik?
Kiedyś pisałam. A teraz jakoś nie mam chęci. Zawsze przysiadam do tego ale nigdy nie piszę. 

6. Masz chłopaka?
Gdzieś daleko ale jest... Chyba... 

7. Masz rodzeństwo? Tak. Niestety :P

8.  Przeczytałaś jakaś książkę, która nie była lekturą?
Tak. Trochę ich było :P



9. Jaka jest twoja wymarzona praca?
Aj, nie wiem :P Nie myślałam o tym. 

10. Na kogo koncert najbardziej chciałabyś pójść? (nie koniecznie kogoś z Violetty) 
Koniecznie na koncert Lodo :D 

11. Czytasz mojego bloga?
Tak :D I jest genialny :D I czekam na kolejny rozdział :)Pytania od Forever With You

1. Jak masz naprawdę na imię?
Paula :D


2. Ile masz lat?
Jeszcze na razie 18 :) Ale już w niedzielę (24 sierpnia) skończę 19. Staruszka ze mnie :)

3. Masz jakieś zwierzę w domu?
Tak. Chomika i rybki :) A rodzeństwo też się zalicza?? :D

4. Jakie masz pasje?

Moją pasją jest taniec :) Mam z nim bardzo wiele wspomnień. A o mojej historii z tańcem można trochę się rozpisać :) Teraz to już tylko wspomnienia i kibicowanie przyjaciółkom ale nigdy o tym nie zapomnę :)

5. Masz idoli? Jak tak to jakich?

Moją idolką jest Lodovica Comello a tak po zatem to nie zastanawiałam się nad tym.

 
6. Co Cię skłoniło do założenia bloga?

Jak już wcześniej pisałam była to moja koleżanka.

7. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?

Kurcze właśnie zostałam cukiernikiem :D


8. Czy z pisaniem wiążesz swoją przyszłość?
Chciałabym ale chyba nie mam na to szans :)

9. Co widzisz po swojej prawej stronie?
Telefon :D

10. Czy twoja rodzina/przyjaciele wiedzą o twoim blogu?
Kilka osób o tym wie :)

11. Twoje marzenia?
 Chcę pojechać na koncert Lodo Comello, dostać od niej autograf i mieć wspólne zdjęcie. Kolejnym moim marzeniem jest pojechanie na koncert Violetta En Vivo. Chciałabym też nauczyć się języka Hiszpańskiego i Włoskiego.

NOMINUJĘ
3.Victoria Verdas-Lauretta - http://leonettaaq.blogspot.com/

MOJE PYTANIA
1.Jak masz na drugie imię? 2.Ile masz lat?
3.Co Cię skłoniło do założenia bloga?
4.Masz rodzeństwo?
5.Jakie masz pasje?
6.Twoje marzenia?
7.Jaka jest twoja wymarzona praca?
8.Czy z pisaniem wiążesz swoją przyszłość?
9.Od jak dawna piszesz?
10.Czytasz mojego bloga?

12 komentarzy:

  1. Gratuluje ;))
    Zapraszam :**
    leonetta-leonivioletta.blogspot.com

    ~Alla

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. Na moim blogu napisałaś, że zostałam nominowana, ale pod moją nazwą jest link do innego bloga. I tu moje pytanie czy to ja zostałam nominowana czy to pomyłka? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak :D Zostałaś nominowana :) A link w komentarzu to link do mojego bloga abyś mogła poznać pytania na które masz odpowiedzieć :D Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Tak tylko wyżej w nominowanych jest Mała i link, ale nie do mojego bloga, bo jest leoniviolett.blogspot.com , a mój blog to leonetta-moja-opowiesc.blogspot.com

      Usuń
    3. Musiałam pomieszać linki :) Już poprawiam :) Chodzi o ciebie :)

      Usuń
  3. gratuluje nominacji ;*
    zapraszam xD
    leonettamiamor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu -----> http://nienawiscczymiloscleonetta.blogspot.com/
    Gratuluję :*
    Pozdrawiam Natkaa^^ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominacje ^^
    Buziaki,Madzia :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Polecamy

Dodaj Swojego bloga do spisów