czwartek, 21 sierpnia 2014

#5 - LBA

Dzisiaj mam kolejną nominacje :) Tym razem dostałam ją od Natki ^^ z bloga http://nienawiscczymiloscleonetta.blogspot.com/  Przejdźmy do pytań :)

1. Ile masz lat?
Jeszcze na razie 18 :) Ale już w niedzielę (24 sierpnia) skończę 19. Staruszka ze mnie :)

2. Jak naprawdę masz na imię?
Jestem Paula :D Miło mi :P

3. Który aktor to Twój ulubiony?
Jorge Blanco, Ruggero Pasaqarelli

4. Jakiego masz idola?
Lodo Comello :D

5. Do której klasy teraz idziesz?
Już nie idę :D Juhu :D

6. Masz chłopaka?
Gdzieś daleko ale jest... Chyba...
7. Od jak dawna prowadzisz bloga?
Od trzech miesięcy.

8. Co zainspirowało Cię do założenia bloga?
Hmmm :D Chciałam się sprawdzić. Po za tym lubię pisać :D A namówiła mnie do tego koleżanka :D

9. Czy Twoi znajomi/przyjaciele/rodzina wiedzą o istnieniu Twojego bloga?
Kilka osób o tym wie :D

10. Czy czytasz mojego bloga?
Jeszcze nie ale zamierzam to nadrobić :D

NOMINUJĘ

MOJE PYTANIA
1.Jak masz na imię?
2.Ile masz lat?
3.Od jak dawna piszesz?
4.Co cię skłoniło do pisania?
5.Chciałabyś napisać książkę?
6.Co robisz w wolnym czasie?
7.Twoja ulubiona piosenka?
8.Czy jest coś co byś chciała zmienić w sobie?
9.Twoje największe marzenie?
10.Spójrz przed siebie. Co widzisz?
11.Czytasz mojego bloga?



2 komentarze:

  1. Gratuluję i również nominuję :D
    http://leonetta-leonivioletta.blogspot.com/2014/08/lba-informacje-3.html

    ~ Alla

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana na moim blogu http://po-prostu-milosc-leonetty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Polecamy

Dodaj Swojego bloga do spisów