niedziela, 14 września 2014

Prolog

ON - Przystojny brunet o zielonych oczach. Właściciel firmy Verdas Architect. Samotnie wychowuje syna. Pięcioletniego, uroczego chłopczyka o imieniu Jimmy. Teraz szuka nowej i kompetentnej asystentki. Marzy też o tym aby spotkać miłość swojego życia. Ale niestety jak tylko kobiety dowiadują się że ma syna uciekają. Jego była narzeczona zostawiła go z małym synkiem i pojechała robić karierę modelki. Co będzie gdy ON w końcu znajdzie miłość swojego życia która zaakceptuje jego syna a Jim ją a w tym czasie pojawi się jego była narzeczona?

ONA - Dziewczyna po studiach. Na początek szuka jakiejś pracy jako asystentka w znanych firmach aby później móc wzbić się wyżej. Niedawno rozstała się ze swoim byłym chłopakiem. Nie myśli o miłości. Ale co zrobi gdy ta już zapuka do drzwi jej serca? Ucieknie czy może zostanie? Zgodzi się pomóc JEMU w trudnych chwilach? A może przestraszy się i ucieknie kiedy pojawi się jego dawna miłość?

CHŁOPIEC - Mały synek prezesa wielkiej firmy Verdas Architect. Nigdy nie poznał swojej mamy. Chciałby aby jego tata w końcu znalazł swoją miłość. W tedy on zyskałby mamę. Co postanowi mały chłopczyk kiedy pozna nową "ciocię" i w tym samym czasie pojawi się jego biologiczna mama?


********
No i tutaj pojawia się pytanko do Was kochani :D Czy chcecie rozdział 1 ?? Pozdrawiam i całuje :***

13 komentarzy:

  1. Ajajajaj zajmuje :D Ps. Oczywiście że chce pierwszy rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to ...
      Przeczytałam po razu drugi :D
      Nie mogę się doczekać co będzie dalej
      Wiem co będzie ale juz mam chęć to skomentować :D
      Ajj oczywiście że chce pierwszy rozdział :D
      Ajjajaajajaj
      Moja leonetta :D
      Dobra na razie krótki komentarz ale nie mam co się rozpisywać :D
      Prolog genialny , wiadomo :D
      Do rozdziału :*
      Buziaki :***
      ~T

      Usuń
    2. No właśnie :D Ty wiesz co będzie dalej :D
      Ale też czekam aż to skomentujesz :D
      Czekam na twoją opinię :D
      Nie ma co się rozpisywać :D Ajjj :D No właśnie :D
      To ja też się nie rozpisuję :D
      Niedługo rozdział 1 :D
      Kocham cię <333
      Buziaczki :**

      Usuń
  2. Boski !
    Aaaa ! Dodałaś z czego ja się bardzo cieszę :D
    Moja odpowiedz jest taka : CHCĘ ROZDZIAŁ 1 !
    Czekam ;*
    Kocham Cię <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski prolog!!! :D
    Już nie mogę się doczekać 1 rozdziały <3
    Buziaczki :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu Boskie!
    Ja chce 1!
    Jak najszybciej!
    Pozdrawiam <3
    zapraszam do siebie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ajajajajaj! *O*
    Zostajesz! <333
    Oczywiście, że chcemy rozdział 1! <333
    Przecież to jest cudowne ^^
    Ja już czekam <333
    Katarina

    OdpowiedzUsuń
  6. Pytanie.
    Oczywiście że chcemy pierwszy rozdział!
    Już prolog mnie zaciekawił. Leon ma synka.
    Słodko. ;D
    Proszę, proszę dodaj rozdział. ;D
    Buziaki;*
    Ruda;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście że tak !!!!! znowu będe miała po co zyć!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie sie zapowiada ^^
    Czekam na rozdział !!!
    Jak każdy ♥
    Moze wpadniesz na mojego nowego bloga -->
    http://daleka-milosc.blogspot.com/
    Jak ktos wejdzie to niech zostawi konetarz dziekuje ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Prolog genialny
    Oczywiście że chce już pierwszy rozdział
    Historia bardzo ciekawie się zapowiada
    Dobraa, nie rozpisuję się
    Pozdrawiam i czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  10. Boski <3
    Jak najbardziej chcę pierwszy rozdział ! ;*
    Czekam na niego ♥
    Pzdr, Liv ;***

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny ! Proszę o pierwszy rozdział
    violetta123il.blogspot.com wejdziesz ? U mnie sprawy bieżące dotyczące serialu i aktorów + opowiadania

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Polecamy

Dodaj Swojego bloga do spisów