środa, 31 grudnia 2014

Wyniki Konkursu !!

Tam, ta dam :D W końcu przychodzę do was z wynikami konkursu :) Kochani, wszystkie prace były genialne i na prawdę ciężko było mi wybrać tylko trzy z pośród 14. Jestem na prawdę wdzięczna że aż tyle was wzięło udział :) Ale już nie przedłużam i ogłaszam wyniki !!

Dla przypomnienia napisze jakie były nagrody :)

NAGRODY
Miejsce III
-Dedykacja trzech rozdziałów
-Zdradzę co stanie się w najbliższym rozdziale
-Reklama bloga przez 1 tydzień
Miejsce II
-Dedykacja czterech rozdziałów
-Przeczytanie jednego rozdziału przed publikacją
-Reklama bloga przez 2 tygodnie
Miejsce I
-Dedykacja 5 rozdziałów
-Reklama bloga przez 2 tygodnie
-Przeczytanie dwóch rozdziałów przed publikacją

Wyróżnienia
Pozostali będą mieli zadedykowany jeden rozdział :)

WYNIKI
MIEJSCE III - Tina Comello
MIEJSCE II - Veronica Blanco
MIEJSCE I  - Mrs. Blanco

WYRÓŻNIENIA
Tini Verdas, Suzy Verdas, Klaudia Kapała, Digital, My Love, Tinita Blanco, Daiva Uzdilaite, Marysia Karnas, Avi Blanco, Patrycja Mumot, Vicki Verdas

Kochani nagrody pojawią się najpóźniej jutro :)
Wszystkie prace niedługo się pojawią :)

 Wszystkim Serdecznie Gratuluję !!

10 komentarzy:

  1. Mam 2 miejsce :)
    No nie spodziewałam się tego :D
    Dziękuję ;*
    Kocham Cię <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jejciu, Paula *,*
      Nie no, nie wierzę.
      Nie przypuszczałabym, że w ogóle coś dostanę.
      A tu nagle bach - I miejsce.
      Ja takie - czyżby pomyłka?
      A potem mi na asku piszesz, że gratulacje *.*
      DZIĘKUJĘ!
      I MOGĘ PRZECZYTAC 2 ROZDZIAŁY PRZED PUBLIKACJĄ,
      Ha Ha Ha Ha Ha xD
      Nie no serio, dzękuję :"""""")
      Gratuluję oczywiście wszystkim!
      Nie mogę się doczekać aż przeczytam resztę OS'ów :*
      Besos!
      Mrs.Blanco

      PS> A, zapomniałabym xD Szczęśliwego Nowego Roku :D

      Usuń
  3. Dostałam wyróżnienie
    ale się cieszę <3
    dzięki
    Czekam na rozdział :)
    PS.Wesołego Nowego Roku!
    Avi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dziewczyny ! :*
    Opublikujesz zwycięskie Prace?
    Pozdrawiam, i szalooooonego nowego roku !
    Suzzy V.

    OdpowiedzUsuń
  5. ajj gratuluje wam dziewczyny ;*
    Czekam aż opublikujesz te trzy prace ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę Ci powiedzieć, że świetnie piszesz. Od niedawna czytam twojego bloga i bardzo mi się spodobał. Mam nadzieję, że wpadniesz do mnie
    leon-y-violu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki.
    Chociaż na pewno byli lepsi ode mnie to i tak się cieszę :)

    'Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej mam nadzieje ze przez mój o.s nie miałaś doła . Dziękuję bardzo♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej sorry nie miałam wcześniej czasu by komentować. Gratulacje dziewczyny. Odpowiesz na mojego e-maila?
    Dzięki za wyróżnienie.
    PS: Odpowiedz jakbyś mogła to wyślij na moje konto na wp ok? Jeszcze raz dziękuję.
    Klaudia Kapała

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Polecamy

Dodaj Swojego bloga do spisów