poniedziałek, 24 listopada 2014

Rozdział 18 - Niedawno pływał z rybkami

VIOLETTA
Obudziłam się rano. Obróciłam się na drugi bok i dopiero teraz przypomniałam sobie że dziś śpię sama. Nie miałam się do kogo przytulić. Niechętnie wstałam i przetarłam oczy. Po kilku minutach skierowałam się do łazienki gdzie wykonałam wszystkie poranne czynności. Następnie się ubrałam i weszłam do kuchni aby wypić kawę. Po chwili usłyszałam dzwonek do drzwi. Szybko się skierowałam w tamtym kierunku. W drzwiach stał Leon. Uśmiechnęłam się lekko.
-Cześć kochanie - Powiedział wchodząc do mieszkania.
-Cześć - Odpowiedziałam i przywitałam go buziakiem.
-Gotowa do pracy? - Zadał pytanie a ja na niego spojrzałam.
-O ile mi dobrze wiadomo to szef dał mi dziś wolne - Powiedziałam i popatrzyłam na niego
-Tak? - Popatrzył na mnie ze zdziwieniem
-No tak - Powiedział a po chwili i uderzył się dłonią w czoło
-To ja też mam wolne - Powiedział z chytrym uśmiechem na ustach po czym usiadł na kanapie.
-Jak to masz wolne? - Zapytałam z uśmiechem
-No normalnie -  Powiedział - idziemy się pakować - Dodał po chwili.
-Leon ale ty musisz być w firmie - Powiedziałam zła że zaniedbuje swoją pracę prze zemnie.
-A kto mi karze? Ja jestem szefem - Powiedział z uśmiechem i pociągnął mnie za rękę do pokoju.

Po kilku godzinach moje rzeczy były spakowane. Nie miałam siły ruszyć ani ręką a ni nogą a co dopiero usiąść.
-To co kochanie - Zaczął Leon przytulając mnie - Teraz pakujemy walizki do auta i jedziemy po Jima - Dokończył po chwili
-O nie  Leon - Zaczęłam - Nie mam siły - Dodałam po chwili
-No dalej wstawaj - Powiedział wstając i podając mi dłoń. Niechętnie wstałam po czym włożyłam buty. Znieśliśmy walizki na dół i włożyliśmy do auta a następnie ruszyliśmy do przedszkola po Jima.

LEON
Siedzę właśnie w garderobie. Układam ubrania mojej dziewczyny na półki a ona sobie leży na środku i odpoczywa.
-Ciocia Viola będzie z nami mieszkać? - Zadał pytanie zaskoczony Jim który właśnie wszedł do garderoby.
-Tak - Odpowiedziałem spokojnie kładąc kolejną bluzkę na półkę.
-Ale fajnie - Powiedział i przytulił Vilu. Po kilku sekundach Violetta poszła wykonać telefon do Lu. Przecież one nie mogą żyć bez siebie.To jakim cudem będą mieszkać osobno?

-Kochanie widziałeś mój telefon? - Zadała pytanie kierując się do kuchni.
-Nie - Odpowiedziałem spokojnie - A nie ma go na szafce w sypialni? - Zadałem pytanie po chwili namysłu.
-A ty Jimi widziałeś mój telefon? - Zadała pytanie dla mojego synka wchodząc do kuchni.
-Niedawno pływał z rybkami - Powiedział jedząc kanapkę. Spojrzeliśmy z Violą na siebie po czym spojrzeliśmy na Jima. Violetta wyszła do salonu gdzie stało dość duże akwarium z rybkami. Poszedłem w jej ślady i już po chwili wchodziłem do salonu.
-No to fajnie - Powiedziała Violetta wskazując na telefon leżący na dnie akwarium.
-Jesteś zła ciociu? - Zadał pytanie mały wbiegając do salonu.
-No co ty skarbie - Powiedziała po czym posłała mu ciepły uśmiech i przytuliła do siebie. Ma takie złote serce. Ja już na pewno nakrzyczałbym na niego i się zdenerwował ale nie ona. Była spokojna jak zwykle.
-Kupię ci nowy - Wyszeptałem do jej ucha i objąłem ja jedną ręką
-Obiecujesz? - Zapytała z uśmiechem
-No jasne - Powiedziałem - Jak będę ci wysyłał słodkie wiadomości i dzwonił to musisz jakoś mi odpisywać i odbierać moje telefony - Dodałem po czym musnąłem jej policzek.

25 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mam taki dobry humor że napisze komentarz hah :D
      Ajjj rozdział genialny
      Pływa z rybkami haha
      Leon już pojechał do Violi żeby się spakowała ajjjj :D
      Jejku cudownie.
      Jak będę ci wysyłał słodkie wiadomości awww
      Genialne
      Dobra kończę
      Czekam na next :D
      I to strasznie
      Kocham cię :**
      Buziaki :*

      Usuń
  2. Super Kocham to <3

    OdpowiedzUsuń
  3. super rozdział
    czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny rozdział
    Heh telefon pływa z rybkami
    Viola jak zawsze miła i dobra
    Leon i Vilu szczęśliwi
    Mam nadzieję, że pozostanie to na dłużej
    Pozdrawiam
    Lucyy

    OdpowiedzUsuń
  5. super nie mogę się doczekać następnego rozdziału.
    mam nadzieje, że szybko się pojawi
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodko<3
    Jim niegrzeczny XD

    OdpowiedzUsuń
  7. niezły numer z tym telefonem
    a rozdział cudny
    czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  8. Boski!
    Jak zawsze mi się podobał :) W końcu przeprowadziła się do niego i dobrze zrobiła. Nawet Jim się ucieszył :3 Telefon pływa z rybkami xD A to nowość jeszcze takiego telefonu nie miałam okazji widzieć :P Leoś taki kochany. Czekam na kolejny rozdział ;*
    Kocham Cię <333

    OdpowiedzUsuń
  9. Boski !
    Jim i jego tekst mnie rozwalił :D
    Leoś taki kochany <3
    Czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co taki króciutki?
    Ale i tak świetny!
    Jim, oj Jim.
    "Telefon pływa z rybkami!"
    Zajebiście, wręcz. :P
    Kocham i czekam na następny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Najzacniejszy fagment :D
    -A ty Jimi widziałeś mój telefon? - Zadała pytanie dla mojego synka wchodząc do kuchni.
    -Niedawno pływał z rybkami
    Nie no. Boki zrywać! :D Chociaż to troszkę dziwne że dziecko nie wie że telefonu do wody a tym bardziej akwarium się nie wrzuca xD
    kolejny przepiękny frg.:
    "-No jasne - Powiedziałem - Jak będę ci wysyłał słodkie wiadomości i dzwonił to musisz jakoś mi odpisywać i odbierać moje telefony "

    Zajmuję next'a

    'Martina :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny :)
    Tylko szkoda,że krotki,ale to nic ważne, że jest :)
    Czekam na next :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostałaś dominowana do LBA na moim blogu: http://v-what-you-wanted-v.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nominacja do LBA na moim blogu ; )
    http://leonetta-violetta-y-leon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zostałaś nominowana do LBA na moich blogu: http://leonettanewstory.blogspot.com/2014/11/lba.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu!!! jorge-tinita-love-forever.blogspot.com

    PS. Super rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziś nie będę się rozpisywać, ale wiedz, że rozdział był naprawdę genialny. Z niecierpliwością czekam na next.

    P.S. Zerkniesz ma mojego bloga http://jortini4ever1.blogspot.com/ bardzo mi zależy na twojej opinii. Chciałam zaznaczyć, że to nie jest reklama tylko ten link jest dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu: http://leonetta-fantastica.blogspot.com/2014/11/hmmmmm-czyzby-zmiana-zdania-lba.html

    'Martina :*

    OdpowiedzUsuń
  19. http://jortini-mystoryvikivilu.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  20. kiedy rozdział ??????

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Polecamy

Dodaj Swojego bloga do spisów