niedziela, 23 listopada 2014

Świąteczny konkurs !!

Hej kochani :)
Dziś w końcu przychodzę do was z konkursem. Kilka osób pisało mi że chętnie weźmie udział więc liczę na to że przyślą swoje prace.

Kochani nie sugerujcie się tytułem bo to nie musi być wcale świąteczny One Shot. Po prostu tak napisałam.

ZASADY KONKURSU
1.Praca musi zajmować przynajmniej 1,5 strony w Wordzie.
2.Chciałabym aby praca była o Leonettcie, Diecesce lub Fedemili
3.Zakończenie dowolne chociaż nie ukrywam że chciałabym coś ze szczęśliwym zakończeniem.
4. Tak jak w tytule napisałam może być to praca związana ze świętami ale nie musi.
5. Czas macie od dziś do 23.12.2014 roku.
6.Wyniki pojawią się między 27-30.12.2014.
7.Prace wysyłajcie na paunielusia688@gmail.com w temacie napiszcie "Praca na konkurs - Podpis" - Zamiast napisu podpis wpiszcie swoje imię lub nick.

NAGRODY
Miejsce III
-Dedykacja trzech rozdziałów
-Zdradzę co stanie się w najbliższym rozdziale
-Reklama bloga przez 1 tydzień
Miejsce II
-Dedykacja czterech rozdziałów
-Przeczytanie jednego rozdziału przed publikacją
-Reklama bloga przez 2 tygodnie
Miejsce I
-Dedykacja 5 rozdziałów
-Reklama bloga przez 3 tygodnie
-Przeczytanie dwóch rozdziałów przed publikacją

Bardzo proszę  w e-mailu dodać informację czy zgadzacie się na publikację pracy. Liczę na to że jakieś prace pojawią się w mojej skrzynce pocztowej. Gdybyście mieli do mnie jakie kol wiek pytania to piszcie tutaj w komentarzach lub na e-mail. Ewentualnie zostawiam swój numer
GG 48673583

POWODZENIA !!

9 komentarzy:

  1. Fajnie, że zrobiłaś konkurs. Na pewno wezmę udział

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana,
    Po pierwsze: Masz nową, stałą czytelniczkę <3
    Po drugie: Z chęcią wezmę udział w konkursie :)
    Po trzecie: wpadnij do mnie :P
    Po czwarte: Kiedy rozdział?
    Kocham :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jupiii!
    Po pierwsze postaram się wziąć udział ale mogą być mini komplikacje bo ponieważ zakładam nowego bloga (a nawet dwa ^.^) Dokładnie to wszystko wyjaśnione na leonetta-fantastica.blogspot.com <- to jest tylko dla cb i żeby nie było- to żadna reklama.
    Po drugie: W końcu mam twój adres e-mail! Hah! Na Google + Cię prosiłam to nie odpowiadałaś tak więc chyba nie obrazisz się jak coś Ci wyśle oprócz Shot'a, c'nie?
    No więc chodzi o to że Cię spróbuję wciągnąć do 2 bloga- hah zła ja- ale masz prawo się nie zgodzić.
    +Rezerwuję dedyk pod następnym rozdziałem i kiedy on wgl będzie? Bo czekam, czekam, i doczekać się nie mg ;)


    'Martina :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne napisz mi maila :D Będzie szybciej :D A rozdział może jutro :P

      Usuń
  4. Jasne zapraszam do wzięcia udziału w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pracę mogą być wcześniej publikowane ?
    Mam nadzieję, że odpiszesz <3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Polecamy

Dodaj Swojego bloga do spisów