czwartek, 12 lutego 2015

[Notka informacyjna] Nowy blog!!

Witam, witam i o zdrowie pytam :)
Przyznam że z moim kiepsko ale nie o tym dzisiaj. Przychodzę do was z notką informacyjną (Tak jak pisze w tytule ameryki nie odkryłam :P). Na temat nowego bloga :O Szok ja założyłam kolejnego bloga :P To już 3 :D Ale naszła mnie ochota na nowe opowiadanie o Leonettcie :D Nie wiem czy ktoś z Was skusi się aby tam zajrzeć ale po prostu chciałam was poinformować :) Mam nadzieję że się skusicie zajrzeć na niego i może poczytać :) Poniżej macie linka do nowego bloga :)

http://leonetta-para-siempree.blogspot.com/



Tutaj zostawiam jeszcze linka do bloga który prowadzę
z moim kochanie czyli z
Jorgista Forever :)


http://spelnione-marzenia-leonetta.blogspot.com/

Zapraszam na te dwa blogi :)
P.S Z tego co patrzyłam to nie ma odpowiedniej ilości komentarzy ale rozdział postaram się dodać jutro

6 komentarzy:

  1. Kochana ♥ Wierzę, że się uda :***
    Będe czytać, zwłaszcza że jak widziała jest o przyjaźni damsko-męskiej....
    KOCHAM MOCNO
    Mrs.Blanco

    OdpowiedzUsuń
  2. https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=1220331068455546540#overview/src=dashboard Weszłam i cię obserwóe

    OdpowiedzUsuń
  3. Na 100% bede czytała :* nowy blog wyladowal juz w zakladkach :)
    *Paula*

    OdpowiedzUsuń
  4. Blogi są genialne ;*
    Czekam na rozdział 37 i rozdział 2 na twoim drugim blogu ;)
    Mi się wydaje,że ten chłopak co leży w szpitalu na drugim twoim blogu to Leooś♥♥
    Pozdrawiam Viki♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy możesz mnie zaprosić do czytania bloga??

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Polecamy

Dodaj Swojego bloga do spisów