wtorek, 17 marca 2015

Prolog

Prolog
Zamyka w sobie cały swój świat i nikomu nie opowiada o
swoim życiu.
Chciała by to zmienić ale nie bardzo wie jak
i komu może się wygadać. Obserwuje to co się dzieje

dookoła nie. Koduje cały dzień we własnej głowie a
później dokładnie go analizuje. Widzi te zakochane pary
które czasami się kłócą. Widzi te dziewczyny które starają się
poderwać niedostępnych chłopaków i widzi chłopaków którzy
teoretycznie nie mają żadnych szans u niektórych dziewczyn.

Chętnie podeszła by do takiej osoby i dała kilka rad ale nie ma
pojęcia jak ma zagadać. Dla niej rozmawianie z innymi sprawia
duże trudności. zaczyna się  wtedy jąkać i nie wie co ma mówić
mimo że wcześniej w głowie ułożyła sobie cały tekst który chce powiedzieć.


~*~
                                      Otwarty na wszelkie propozycje. Uwielbia dziewczyny i
                                          dobrą zabawę.

W jego guście są dziewczyny w jego wieku lub  rok młodsze,
takie które tak samo jak on uwielbiają dobrą zabawę.  Potrafi zmieniać je co tydzień,
częściej czasem rzadziej zależy jak mu dziewczyna przypadnie do gustu. 
Uwielbia imprezy. Nie cierpi dziewczyn małomównych, nieśmiałych,
kujonek i dobrych uczennic chociaż on sam uczy się dobrze.
Czasami to ukrywa i w efekcie nie zdaje do kolejnej klasy.
Ponadto jest świetnym przyjacielem, piłkarzem i kapitanem szkolnej drużyny.
Uwielbia wygrywać mecze, nie znosi porażek.
Ale czy to na pewno jest prawdziwy on?


~*~
Dwa zupełnie inne światy. Czy mogą mieć ze sobą coś wspólnego? Na pierwszy rzut oka na pewno nie. Ale może kiedy bardziej zechcemy zainteresować się ich historią dowiemy się czegoś nowego. Może oni również na wzajem zechcą się sobą zainteresować i poznać. Przecież osoba która z nikim nie rozmawianie może tak po prostu zacząć rozmawiać z kimś z wyższej sfery. A może będzie zupełnie inaczej on zacznie rozmawiać z ludźmi z niższych sfer. Bo przecież każdy człowiek jest taki sam. Nie można dzielić ludzi na lepszych czy gorszych tylko dla tego że niektórzy są nieśmiali a nie którzy odważni.
~*~
"Nie ma ludzi lepszych lub gorszych. To tak, jakby powiedzieć, że niektóre marzenia są mniej ważne. Absurdalne."
~*~
Jeśli mieliby okazję się spotkać jak by wyglądało ich spotkanie? Przecież to na pozór dwa różne światy. Chociaż może jednak mogliby zostać znajomymi, przyjaciółmi albo kimś więcej. Tylko oni nawet się nie znają. Chciałaby poznać kogoś kto by ja rozumiał. Może to nie jest taki zły pomysł. Nie byłby gdyby umiała rozmawiać z ludźmi. Czy pozna kogoś? Tylko jak? A może jej najbliższym przyjacielem stanie się laptop, tablet, internet?



                                               
  ~*~
Czy jeśli się poznają będą mieli coś ze sobą wspólnego, coś więcej i jeszcze więcej? A może wszystko pozostanie bez zmian. On będzie w swoim świecie, a ona w swoim. Może wcale nie będzie chciał się zadawać z kimś takim jak ona. A ona? Ona może w końcu znajdzie sposób na to żeby podzielić się swoimi problemami, żeby komuś pomóc i się wygadać...

*************
Hej kochani :) Wracam do was z kolejnym opowiadaniem :) I tak wiem co mi teraz napiszecie że ten prolog nie trzyma się w ogóle kupy i tak jest ja to wiem :) Nie umiem pisać prologów więc wybaczcie mi i nie zwracajcie zbytnio na niego uwagi :)

No to tyle na temat prologu ;D Rozdział na pewno pojawi się do końca przyszłego tygodnia :D 

Oceniajcie, piszcie i w ogóle komentujcie :)

Buziaczki :**

30 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Kochanie jestem!
      Kochanie prolog cudowny i bardzo mi się podobał!
      Kochanie nie wiem jak możesz mówić, że to są wypociny!
      Kochanie już bardzo spodobała mi się ta historia :D
      Kochanie odwala mi xD Zauważyłaś?
      Kochanie moje dziękuję za zajęcie miejsca ;)
      Kochanie czekam na rozdział pierwszy ;*
      Kochanie kocham Cię <333

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Hej!
      Korzystając z wolnego czasu wracam wszędzie tam gdzie obiecałam (to będzie razem około 15 komentarzy ale cii :P)
      No więc jak Cię tak ślicznie prosiłam, to Ty kochana moja zajęłaś miejsce, a ja dopiero wracam... Ehh ;__;
      Ale przejdźmy do prologu, który jest naprawdę PRZEPIĘKNY!!!
      Cieszę sie, że jednak wróciłaś tu ♥
      Wiedziałam, że długo bez tego bloga nie wytrzymasz, haha.
      MRS BLANCO JASNOWIDZEM
      (ale to już wie chyba każdy, phi)
      Jest tajemniczo ^^
      (WIESZ O CZYM MÓWIĘ ♥ ♥ ♥)
      Cieszę się, że mogłam choć troche pomóc przy tworzeniu fabuły.
      Co wykorzystasz, to Twoje, więc trzymam kciuki ;*
      Lecę dalej, mam zaległości w komentarzach, kolejnego oczekuj po Violce xD
      Besos :***
      Mrs.Blanco

      Usuń
    2. PS. KOCHAM BARDZO ♥ ♥ ♥

      Usuń
    3. PS2. I W OGÓLE CYTAT ZNAJOMY *O*

      Usuń
  3. Prolog cudowny <3
    Już nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału
    Zapowiada się ciekawie
    Czy tylko ja mam wrażenie, że oni poznają się przez internet?
    Jeśli trafiłam to będzie na pewno ciekawie
    Nie mam za bardzo weny żeby pisać dalej, więc kończę
    A i jeszcze przepraszam, że tak długo nie komentowałam
    Czekam na next
    Buziaki :*
    Kocham <3

    P.S Możesz zajrzeć na mojego bloga? Tutaj masz link: http://jortini4ever1.blogspot.com/ To nie jest reklama, tylko po prostu chcę poznać twoją opinię, ale jeśli to Cię zdenerwowało to przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. takie moje coś jak jest ten cytat napisany an ciemny niebieski jak ma się daleko ekran to nic nie widać PS nie mówię tego w konteście hejta tylko rady :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały prolog, czekam na rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawie się zapowiada
    pozdrawiam Mrcela

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały!!
    Nie mogę się doczekać rozdziału

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybacz, że się czepiam, ale napisałaś, że lubi dziewczyny, które mało mówią, a po chwili, że nie cierpi dziewczyn małomównych ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Boski <33
    Czekam na rozdział :**
    Viki Blancooo ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje pierwsze myśli to to, że poznają się przez internet nie wiedząc z kim rozmawiają, ona się wygada a on się w niej zakocha.
    OMM *.*
    Nie spodziewałam się, że tak szybko będzie prolog,
    I mimo mojego częstego wchodzenia na bloga i patrzenia czy jest już
    "czynny", delikatnie mówiąc, lekko się spóźniłam :/
    Piękny początek, mam nadzieje romantycznej historii ;)
    Ogólnie bardzo dobrze się zapowiada i już nie moge doczekać się 1 rozdziału :))
    Buziaki :*
    Tinita ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Super prolog! :)
    Czekam na rozdział :)
    PS: Zapraszam do siebie:
    http://leon-y-violetta-amor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, no po prostu cudo❤ Ale mam jedną uwagę... Czy mogłabyś włączyć wersję dla komórek, bo ja zwykle czytam na fonie i trudno mi się czyta :/
    Ni ❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Możesz jakoś ustawić, by na telefonie bylo mozna czytac?
    Bo to rewelacyjne, a na kompie nie lubię czytac :\

    OdpowiedzUsuń
  14. czyli kiedy rozdział? jutro? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślimy :D Ale raczej nie dam rady napisać na jutro :/ A ten tydzień mam zajęty więc też nie wiem czy napiszę. Później mamy koncert :D Może dodam dopiero około 1-2 kwietnia. Przepraszam ale mam trochę swoich spraw :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  15. sssssssssssuper

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej :D
    Możesz mnie dodać jako czytelnika na blogu http://leonetta-para-siempree.blogspot.com/ ??
    bardzo była bym wdzięczna :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Obiecuję że wszystko będzie dostępna wraz z pojawieniem się kolejnego rozdziału :) Czyli już w środę :)

      Usuń
  17. Siemka!!! Cudowny prolog !! *.*

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Polecamy

Dodaj Swojego bloga do spisów