wtorek, 25 sierpnia 2015

[Notka Informacyjna] Ciąg dalszy?

Cześć i czołem :) Nie wiem czy mnie jeszcze pamiętacie :P Może juz nikogo tu nie ma :( Jednak ja mam nadzieję że ktoś jest.

Wiem pewnie się na mnie zawiedliście. Dodałam prolog i rozdział 1 nowej historii i jakoś jej nie czuję. Nie skończę jej na razie, za co was bardzo przepraszam bo pewnie liczyliście że ją przeczytacie. Nie skończę jej na pewno do czasu aż skończę pisać historię na moim drugim blogu (Swoją drogą też nie idzie mi najlepiej :/).

Pewnie zastanawiacie się dlaczego piszę w tytule postu pisze "Ciąg dalszy?" skoro nie zamierzam póki co kontynuować opowiadania? Może pamiętacie jak kiedyś pod niektórymi One Shot'ami pisałam czy chcecie ciąg dalszy? Może już nie pamiętacie :(

Teraz mogłabym dopisać te części dalsze. Kontynuacje :) Jeżeli tak to dajcie znać :) Ja tym czasem zacznę coś bazgrać żeby nie tracić czasu...

Kochani piszcie co sądzicie :) Liczę na was :P No i mam nadzieję że jeszcze ktoś tu jest ;)

Buziaki :** Paula :)

17 komentarzy:

  1. Czekam na tewój powrót i pamiętam o tobie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie mogę się doczekać twojego powrotu i poznania dalszych losów bohaterów twoich one shotów.
    Amcia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem i czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć i czołem kluski z rosołem!!
    Haaaa fantazje Królika! ♡
    Kochana Czekam na Ciebie! !
    Byłam choć nie komentowalam za co przepraszam.
    Jestem. ..
    I będę! !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochanaaaaa ♥ wrócilas ♥♥
    Pewnie ze pisz ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. jasne że jestem i czekam na ciebie
    Pozdrawiam Marcela

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy tu nie byłam, ale nadrabiam straty. Pisz co kolwiek, ale rób to! Super z Cb pisarka. Koffam i pozdrawiam.
    Melloniasta:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Czeeekaaam :D
    Kocham twoje Os'y

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zaszczycona. Znowu tu zajrzałam tym razem jako nie Monika Blanco. Xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Wróciłaś!
    Nareszcie!
    Oczywiście, że pisz :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ej, ja też tu jestem.
    Tylko piszę później, przepraszam:(
    I czekam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś!!! Przez ten czas kiedy cię nie było zaglądałam na twojego bloga w soboty nie wiem dlaczego może z przyzwyczajenia.Czekam!!!!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Polecamy

Dodaj Swojego bloga do spisów