środa, 1 stycznia 2014

Witam !!

Cześć Wszystkim :) Jestem Pau Nielusia z bloga Violetta Mój Świat :) Na którego serdecznie zapraszam :)

Oczywiście później podam Wam kontakt do mnie :) I w każdej chwili będziecie mogli się ze mną skontaktować :)

Co to będzie za blog ?? Z opowiadaniami !! Będę tu opisywała życie Violi i Leona :) To jak w nim się zakochuje :)  Ale nie tylko Viola i Leon :) Nie nie wszyscy !! Znaczy moi wszyscy bohaterowie :)

Znajdziecie później zakładki takie jak Kontakt, Bohaterowie i Pomysły. Czyli będziecie pisać tam swoje pomysły (podpowiedzi) dla mnie a ja będę je wykorzystywała jeżeli będą mi się podobały :)
Będzie jeszcze jedna zakładka taka jak pytanie do bohatera :) Pewnie wiecie o co chodzi :) A jak nie to dowiecie się w swoim czasie :) To na razie tyle :) Później dodam pierwszy rozdział :)

2 komentarze:

  1. Nie znałam cię Paula z tej strony.
    Super opowiadania to nie są żadne wypociny!
    Po za tym masz wielki umiejętności graficzne!
    Super dopasowałaś tło do nagłówka!
    Już więcej nic nie kombinuj.
    W jakim programie to robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jakiej strony :) ??
      Dziękuję :) Mam nadzieję że dalej też będą okej a nie "wypociny"
      Ja i umiejętności graficzne? - Nie to nie możliwe :P
      Tło do nagłówka :) Cieszę się że się podoba
      Jeszcze troszkę pokombinuję z nagłówkiem :)
      Nie wiem jaki to program bo koleżanka mi go robiła :)

      Usuń

Obserwatorzy

Polecamy

Dodaj Swojego bloga do spisów