niedziela, 15 maja 2016

INFORMACJA

Hej! Jak się macie?

Okej wiem że już nikt tutaj nie zagląda. A mimo wszystko dodaję tu informację. Wiem wiem jestem śmieszna. Pamiętam jak jeszcze nie dawno was zawiodłam. No ale nie mogę już teraz nic na to poradzić.

Jeśli tęsknicie za moim pisaniem chciałabym was zaprosić na mój profil na portalu Wattpad.
*KLIKNIJ TUTAJ*

Jest tam już kilka opublikowanych rozdziałów jednej z książek a nad droga właśnie pracuję (publikacja będzie niedługo) więc serdecznie zapraszam.

Całuję Paula :*

5 komentarzy:

  1. ja jestem i na pewno odwiedzę twój profil ;)
    Emily ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to nie zaglądamy? Zaglądamy!
    Dzięki za link, ale mamy nadzieję, że tutaj też wrócisz :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że już nie piszesz :(

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Polecamy

Dodaj Swojego bloga do spisów