środa, 22 kwietnia 2015

[Post organizacyjny] Mała przerwa i Podziękowania

Hej Kochani :*
Pewnie zauważyliście że ostatnio nie pojawiają się rozdziały. Idzie to za sprawą tego że nie mam ostatnio weny. Kochani nie będę tu dużo pisała. Proszę was o 2 tygodnie wolnego. Przez ten czas postaram się napisać kilka rozdziałów na zapas. Żeby nie było zawieszam i tego bloga i tego drugiego też.

W takim razie raz jeszcze 2 tygodnie i wracam do was z nową energią :) Mam nadzieję :D Jeśli coś miałoby się zmienić dam wam znać :)

Pamiętajcie że was nie zostawię i na bank do was wrócę :**

PODZIĘKOWAĆ Chciałam wam za równo 80 obserwatorów :) Obiecuję że nikogo z was nie zostawię :)

Mam nadzieję że mnie rozumiecie :)

8 komentarzy:

  1. Będzie dobrze, musi być!
    Kocham Cię bardzo mocno <333
    Besos !!!
    Mrs.Blanco

    PS. Posłuchaj, trzymam mocno za Ciebie kciuki i czekam na Twój powrót oraz powitanie ^^ Wiesz o czym mówię ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę czekać ♥ Życzę weny
    Ni♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, mogłabyś naprawić wersję dla komórek, bo bardzo chcę czytać a na tej obecnej się nie wygodnie czyta. Z góry dzięki ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też popieram trochę się nie wygodnie czyta i życzę weny
      Julia Blanco Ps. Zapraszam na mydreaminthestory.blogspot.com

      Usuń
  4. na prośbę mojej koleżanki informuję iż zostałaś nominowana do LBA
    więcej informacji pod tym linkiem:
    http://leonetta-foreeverr.blogspot.com/
    gratuluję <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Polecamy

Dodaj Swojego bloga do spisów